Azi… nu vom vorbi despre comete, invenții, nici macar teorii – azi, vom vorbi despre minuni. O minune. Născuta in urma cu ceva timp pe acest pământ. O minune cu o inima atat de mare, un suflet atat de bland, un caracter atat de plăcut. 

Cele mai prețioase binecuvântări se vor găsi intr-o prietenie a căror persoane lupta sa crească impreuna pe plan spiritual, căutând sa atingă cerul împreuna. A căror sprijin e Dumnezeu.

Pământul e plin de flori deosebite, unice si speciale, însă eu azi… voi alege una.

La prima vedere nu-ti va parea mai deosebita decat celelalte flori de pe camp. Florile se gasesc in plină splendoare in mulțimea numerelor de bujori zăriți pe câmpuri, care colorează si pictează peisajul naturii.  Însă atunci cand te apleci sa culegi una vei descoperi ca are ceva deosebit, ceva ce nu vei găsi in alte flori… ii deschizi usor petalele ca sa descoperi o mica oglinda care reflecta chipul tau. Te regăsești, te minunezi… cum o floare poate reflecta întreaga inima a ta?

Aceasta persoana m-a invatat adevarata definitie a prieteniei. Ce înseamna sa iubești si sa fi iubit. Ce înseamna sa fi prețuit pentru ceea ce esti, nu ceea ce deții. Ce înseamna sa fi apreciat pentru cum esti acum, nu ceea ce ai fost o data. Ce înseamna sacrificiu, nu egoism. Ce înseamna sa-i dorești celuilalt binele si sa împărtășești tot ce ai tu mai bun si mai de preț. Care m-a invatat ca o persoana care tine la tine cu adevărat isi va face timp liber pentru a discuta cu tine, nu va vorbi cu tine doar in timpul liber. Dar mai presus de atat, m-a invatat sa-mi identific si realizez nevoiea de Dumnezeu. Cu blândețe si dragoste îndreptându-mi privirile spre El.

Genul acesta de persoane sunt rare, de aceea sunt mai prețioase decat restul.

Biblia spune ca ,,Cine isi face mai mulți prieteni ii face spre nenorocirea lui, dar este un prieten care tine mai mult la tine decat un frate.” (Proverbe 18:24)

Pot spune cu multă bucurie in suflet ca am gasit o astfel de prietenă sau mai bine spus… ea m-a gasit pe mine. Am visat mult la o astfel de persoana, iar atunci cand am crezut ca in sfârșit am gasit-o Domnul mi-a cerut sa renunț, însă El lucrează mereu spre binele celor ce-L iubesc pe El, fiindca la scurt timp dupa mi-a oferit o alta persoana, cea pe care o sărbătoresc si îndrăgesc azi, persoana mai buna decat oricare alta as fi avut pana acum. Mai mult decat as fi putut visa, cere sau gândi.

Nu stiu daca voi avea suficiente zile pentru a-i putea mulțimi, pentru a putea sa o răsplătesc, însă atat cat voi putea voi lupta pentru ea si alaturi de ea.

Iar acum, ei doresc a ma adresa…

Ma rog ca toate binecuvantarile Domnului sa se reverse peste tine. Ca protecția Lui sa fie mereu peste tine. Mana Lui mereu asupra ta. Ma rog ca orice dorinta a inimii tale (si spre voia Lui) sa iti fie îndeplinită. Ma rog ca in El sa iti găsești toata fericirea. In El sa iti reflecte trăirea. Sa fi un model, o lumina, un exemplu. Ca toti cei dragi tie sa aibă parte de mântuire.

Darul cel mai de preț nu se afla aici pe pământ, ci se afla sus in ceruri, e veșnicia, asta imi doresc eu pentru tine. O viata veșnica trăită numai in bucurii. Asta ma rog sa primesti. Asta ma rog sa urmărești… in fiecare zi.

Am invatat ca sa iubești sau sa fi iubit nu înseamna sa ocupi un loc in inima cuiva, ci sa creezi acolo un loc pe care nu îl poate ocupa nimeni.

„Harul Meu îţi este de ajuns, căci puterea Mea în slăbiciune este făcută desăvârşită.” Deci mă voi lăuda mult mai bucuros cu slăbiciunile mele, pentru ca puterea lui Hristos să rămână în mine.” (‭2 Corinteni‬ ‭12‬:‭9‬)

La multi ani binecuvântați si fericiți alaturi de Domnul!

Esti un dar pe acest pământ. Zâmbește neîncetat!

